YENİ BİR HAYAT YARIŞMACILARI NASIL ZAYIFLIYOR, 7 HAFTADA 27 KİLO

Yeni Bir Hayat programının son bölümünü izlediniz mi? Yeni Bir Hayat yarışmacıların son kilo tartımlarından haberiniz var mı? Peki bu Yeni Bir Hayat programının geleceği için kaçınız ümitlisiniz? Yeni Bir Hayat programında kalıcı zayıflamayı başaran olacak mı?Kim nasıl dayanıyorsa bu saçmalığa, biz gülüp geçiyoruz. Yani burada bizi mi düşünüyorlar da bu para ödülü bu denli cazip? Peki ne için zayıflıyorlar, insanın kendini bu derece teşhir etmeye kadar ileri gitmesi ne ile tanımlanabilir? Bu kimin ayıbıdır? Rtük ne zaman uyanacak….Bu sorulara verilecek cevabımız yok maalesef! Nihayetinde ben bir obezim ve böyle bir eleştiri yapmaya hakkım var. Benimle aynı kaderi paylaşan bu çaresiz insanların göz göre göre nasıl kullanıldığını görünce psikolojim altüst oluyor. Buna mı layığız biz?Evet ben de zayıflamak istiyorum. Denediğim yöntemler işe yaramıyorum, denemediklerim içinse içimde korku var. Çünkü her şeye rağmen yaşamayı seviyorum. Birgün zayıflamayı başaracağımı da biliyorum. Dileğim çok geç olmaması.Zayıflama kampına gitmeyi düşünüyorum. En iyi zayıflama kampı hangisi ise araştırıp bulmalı ve saçma sapan şeyler denemektense bu zayıflama kampına yazılmalıyım. Hadi hayırlısı…

Haziran 7, 2012 tarihinde YENİ BİR HAYAT PROGRAMINDA SON DURUM, YENİ BİR HAYAT YARIŞMACILARI NASIL ZAYIFLIYOR içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın